Semrala sex Maceramız

sex

Bir gun evde oturuyorum evde bır kac tane bira aldım bilgisayar basinda takiliyorum canim bir hatun cekti dedim ne yapsam ne yapsam hemen eski kasarladan semrayi aradim onunle her turlu fantazileri yapiyorduk sex hikayeleri okuyorduk sex sitelerinde okuduklarimizi uyguluyorduk hemen aradim dedim bana gelsene biraz takilalim gelirkende bir kac tane bira al bende az vardedim oda hemen tamam diyerek geldi maglum zamaninda iyi cakmisim tecrube var neyse 20 dk gecmedi geldi kapi caldi actim kapiyi girdi iceri oturduk bir kac bira ictik bende dedim sana bir suprizim var bir site kurdum sexmacerasi.com bakmak istermisin dedim aa neden olmasin bakalim dedi dedim istersen bazi seylerimizi burda yazarim oda fark etmez nede olsa kim bilcek benim oldugumu dedi iyi peki dedim aynen bole basladik sex hikayelerini okumaya basladim bir kac tane payalastiklarim vardi hemen zipladi bunu senmi yazdin falan gibilerinden hayir dedim arkadasim yazmistir dedim gecistirdim ben daha yazmadim seninle olanlari yazicam dedim vee sonra basladik bir kac tanesini okumaya sexy ablamizin bir hikayesi vardi amerika sokaklarinda sex macerasini anltmis bize grup sex falan iceriyor dedim sende yapmak istermisin yok hyr ben grup yapmamdim yapmam dedi sadce seninle yaparim dedi demesiyle ben dudaklarina yapistim ardindan seri bir sekilde heryerini oksamaya basladim ustunu cikardim altini cikardim tangasi kaldi onuda cikardim pc masasinin uzerine oturttun ardindan tangasini cikardim ve goguslerden asagiya dogru yalamaya basladim vajina kismina geldim orayida yaladim keske bir kiz daha olsaydi da grup yapsaydik dedim sex macerasinda yazardim dedim ya sacmalama falan dedi neyse ben isime devam ettim ve isimiz bitti ustunu giydi dusa girdi suanda bende bunlari yaziyorum cikinca okucak bakalim tepsi ne olcak diye merak ediyorum ne soylerse kendi agzindan ciktigi gibi yorum kismina yazicam ve eskiden olan sex maceralarimizida yazicam herkese iyi okurlar…. Sapkasiz yapmayin sozum kendini tutamayanlara :)))

Bu yazı sexsex hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Semrala sex Maceramız

  1. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

