Villada 1 Gece

Merhaba. Ben İstanbul Tarabya’dan yazıyorum. Tarabya’da bir villada şoförlük yapıyorum. Evin genç ve güzel temizlikçisi çok hoşuma gidiyordu. Onu gerçekten deli gibi istiyordum. Yalnız bir türlü açılamıyordum. Yalnız ona gerçekten zarar vermek istemiyordum. Günlerden salı günüydü. Evin beyi bir yere gideceğini,yalnız tek başına gitmek istediğini ve benim burada beklememi söyledi. Bende olur efendim diyerek kendisini gönderdim. Evde çocuklar ve evin hanımı kalmıştı. Yaklaşık 1 saat sonra çocuklar okullarına,evin hanımıda o sosyetik komşusuna gitti. Bende içeriye geçtim. Doğal olarak mutfakta o genç bayan ile sohbet ediyorduk. Kendisinin daha önce evlenip boşandığını eski kocasından nefret ettiğini ve yeni talipler aradığını söyledi. Bunu duyunca deliye döndüm. Açılsam acaba ters tepki verir mi diye düşündüm. Sonra dikkatimi topladım ve benimle dediğim anda şşş dedi. Kabul ediyorum dedi. Çok heyecanlanmıştım. Kalbim küt küt atıyordu. Bana baktı gülümsedi. Ben önüme eğildim. Yanıma geldi. Çenemden tuttu ve dudağıma sarıldı. İçim bir şey oldu. Ne olduğunu anlamamıştım bile. Sonra bende tepki vererek onu kendime doğru çektim. Direk kucağıma alıp evin hanımıyla beyin yattığı odaya götürdüm. Yatağa attım. Hemen soyunduk. Çok ateşlenmiştik. Hemen dudaklarından kaptım. Yaklaşık bir 5 dakika kadar öpüştük. Daha sonra iş memelerini yalamaktaydı. Yaladım. Gerçekten çok güzellerdi. İçinde boğulmak istedim. Sonra cinsel organımı uzattım. Yalamaya başladı. Kafasından bastırarak biraz daha,biraz daha… O duydu inanılmazdı. Sonra onu yatırıp içine yavaşça girdim. Önce ah dedi. Korktum. Bir şey yok devam dedi. Bende içine girdim ve gel git yaptım. O gün tam 6 saat seviştik. Orgazm’ı hiç kaybetmedi. Hep ateşlendi,ben bastırdım o biraz daha istedi. Çok güzeldi. Şimdi evliyiz.

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Villada 1 Gece

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

