Otelde sex macerasi

Kuşadasına tatile gitmiştim. 1 hafta boyunca sabah deniz akşamları barda içme olayına giriyordum. Bir akşam gene bar çıkışı kaldırımda ağlayan bir kız gördüm. yanına yaklaştım yardımcı olup olamayacağımı sordum. Adının meral olduğunu öğrendiğim kız Sevgilisinin onu terkettiğini onu çok özlediğini söyledi.. Dedim meral gelmesin sana daraL. Haydi kalk gezelim eğlenelim. Bu hayat yaşamaya değer. Koy götüne Sevgilinin ne olmuş yani. Güzel kızsın maşallah taş gibisin. Seni bütün erkekler ister. Elde edemeyeceğin erkek yok. O an tebessüm etti. çok tatlı ve açık sözlüsün teşekkür ederim ama ben muratı unutamam dedi. Dedim murat koyimde tur at. Gel benle bi gece Yat. Benim adımda Murat.. Anlamsız anlamsız suratıma baktı bi kaç saniye. Sonra sen kafa dengi birine benziyosun hadi bi yerlerde bişeyler içelim dedi. Benim kafam zaten çakır dedim. gel benim otele gidelim odamda bişeyler içeriz. Okey dedi. Otele geldik. Hemen Belboya Oğlum kap bize En pahalasından bi şampanya dedim tamam dedi. Tam çıkarken arkasından gittim. Lan karının yanında hava yapmak için öle dedim aL şu 10 TL’Yi Birayı şarabı karıştır az çalkala köpürt şampanya süsü ver dedim. Abi bu 10 tL ne ya. ben bunun için burnumu bile karıştırmam dedi. uLan beLboy Çabuk git dediğimi yap ve BeLim geLmeden sakın içeri gireyim deme yoksa Azına patlarım dedim. baktım 10 tL’yi cebine atıyor hop hemen aLdım yarısını yırttım paranın. Lan dangaLak Git getir nevaLeyi yarısını sonra aLırsın dedim gitti. Odaya geçtim meral dedim Biraz müzik dinleyelimmi dans ederiz feLan. Tamam dedi. Taktım Kolbastı kasetini hoptek hoptek oynayalım dup tıs hemen parandeLer feLan. Göte bakıyorum deli gibi çalkalıyor ohhh benim yarrakda kalktı tabii yarrağımın üzerinde kopter yapıyorumm bayıldı bana. Belboy yarrağı geldi abi dedi en pahalı şampanyayı getirdim buyrun. Eywallah dedim çaktım bi 50 lik ona. Sonra kapıya kadar geçirme bahanesiyLe aLiym dedim lavuk depar atmış kaçmış bile. DEdim ah meral seni 50 kere skicem gitti para.. Geri döndüm bi yudum aLdım ölüyodum a.k dedim bu ne.. neyse merale ardı ardına koyuyorum ickiyi kafası triLyon oldu başladım dudaklarını emmeye sonra südyenini yırttım güzelim göğüsleri ortaya cıktı ısırdım göğüs uçlarını çığlık atıyor kahpe dedim sus ananı sikerim amına kodum merali o kadar param gitti em malafatı. Başladı emmeye ohh nasılda somuruyordu yarrağımı fahişem yaa. meralim em tatlı orospum benim dedim ve gırtlağına köklemeye başladım zevke geldim midesine kadar iteLedim yarrağı ohhh diyordu ben emdirirken fahişem.. domalttım sonra bir güzel götünden siktim.. oteli ahlak zabıtası bastı ben 3. postayı atarken kapıyı yumrukluyolar dedim abi 2 dk bekleyin şunu biraz daha sikeyim geliyorum.. baktım kapıyı kırdılar ben karının amcığının içindeyken balkondan aşağı atladık beraberce. havuza düştü. baktım hiç ses cıkarmıyor öldümü ne ? Kontrol etmek icin kökledim yarrağaa ağğğğğ diye bağırdı dedim tamam yaşıyor. bide amına patladım ikide tokat salladım fahişeme bıraktım havuzun icinde otelden firar ettim.. Yeni sex maceramda görüşmek üzere BOl sikişle kalın

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

