Onu Zevkten Uçurdum….

Bir gün sevgilimi okuldan aldım… Sahil boyunda geziyoruz tabi herzamanki gibi sarmaş dolaş o o zamanlar liseye gidiyordu. epeyce bir süre dolaştıktan sonra yorulduk bir bankta oturduk sonra ben ona sorular sormaya başladım kaç kişiyle öpüştün bakiremisin gibi sorular soruyordum ve bana dediği cevap beni çok şaşırtmıştı hiçkimseyle bırak cinselliği öpüşmemiş bile. ilişkimizin uzun sürelki olmasının verdiği avantajı kullanarak eve davet ettim bana olan güveninden dolayı kabul etti arabama binip bize doğru ilerlemeye başladık arabada bana sürekli kortktuğunu söyledi bende korkuyorsan gitmeyelim diyerek birkez daha güvenini kazandım benim evime geldik ilk kez gelmesinden dolayı ona evi gezdirdim evimi çok beğendiğini sööledi. onu bir şekilde kıvamına getirmem gerekiyordu ama nasıl o daha eve gelmekten korkuyor onu nasıl öpüp sevişebilirim diye plan kurarken aklıma şişe çevirme geldi dedimki gel seninle şişe çevirmece oynayalım oda kabul . etti şartları koydum herşey serbestti ve 3 doğrudan sonra 1 cesaret gelcekti mecburen ben hakkımı hep cesaretten yana kullandım bana komik komik c ezalar veriyordu vermesi hoşuma gidiyordu

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

