Kendi kendine doyumla, sikişerek doyuma ulaşıp orgazm olmak arasında dağlar kadar fark var

Herkese selamlar konuşkan biriyim, şaka yapmayı sever ve temizliğe önem veririm. 25 yaşındayım, adım bayram. Her sabah traşımı olup, güzelce giyinir işime öyle giderim. Çalıştığım yer: ekmek fabrikasında servisciyim vardiya çalışan bir şirketin servisini çekiyorum. Zamanımı evimde ve kahvede geçiriyorum. İnternete bağlanalı bu kahve alışkanlığından kurtuldum. Boş zamanlarımda arabamın arka koltuğuna uzanıp print ettiğim seks hikayelerini satır okuyup iştahlanıyor, tahrik oluyorum. Arabamı çektiğim yerin karşısında oturan Şükriye adında dul bir bayan vardı. Bu kadın, bir gün balkona çıktığında, beni bir elimde dergi ve diğer elimde yarağımla mastürbasyon yaptığımı gördüğünden hiç haberim yoktu. Yaklaşık kırk yaşları civarında olan Şükriye kalkık yarağımı okşarken beni görünce bundan etkilenmiş ve gizlice seyretmeye başlamıştı. Ben seks ihtiyacımı eşimle giderebiliyordum ancak dul olan Şükriyenin böyle bir şansı yoktu. Zaten uzun süre seksten uzak kaldığı için kalkık yarağımı görünce iyice azmış, yarağımı okşarken perdenin arkasında amını okşamaya başlamış. Hayalinde sikimi canlandırıp amına aldığını düşünüyormuş. Bir süre sonra beyninde yaşattığı yarağımla orgazmın zevkine ulaşmış.Tabi kendi kendine doyuma ulaşmakla, sikişerek doyuma ulaşıp orgazm olmak arasında dağlar kadar fark var. Bunu bilen Şükriye benimle cinsel ilişkiye girmenin yolunu aramaya başlamış. Komşuluğun vermiş olduğu bir samimiyetimizde olunca durum birden değişmeye başladı. Şükriye bana karşı olan yaklaşımlarını değiştirmiş, her gördüğünde gözümün içine bakıyor, o pozisyonda gördüğünü söyleyerek manalı sözlerle hal ve hatırımı sorarak beni taciz ediyordu. Ondaki bu değişikliğin farkına varmıştım ama nedenini bilmiyordum.

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

