sex bursa

sex

Bursa Cekirgede gönül adli bi kiz arkadasim oturuyordu. bayagi icip onun evine gitmistim.. Kafamiz cakir. kafa caki sapi sevismeye basladık amını götünü yaladım bi güzel siktim gönülü.. sonra zil caldı hatice, sema ve gülşen geldi.. ben iyice azmıstım sema yarragımı yalıyor hatice amcığını yalattırıyordu.. gülşen sik beni erkegim sik beni götümden diyordu bi güzel sikmeye başladım gülşenide.. gönül kıskanmıştı beni cok.. oda haticenin memeleri emmeye başladı benide sik amına kodum cocugu dedi. hayhay dedim hemen gönülüde götünden bi güzel siktim ağlamaya başladı üüü diye. dedim ağla kahpem ağla manyak gibi sikerim hepinizi. başladım gülşenin götünü sikmeye ohşşş 4ünü birden sikiyordum. yarrağım artık kalkmaz oldu dilimle siktim orospularımı.. sema yalvarıyordu ne olur boşalt beni sadece 2 kez boşaldım sik beni aşkım diye ağlıyordu.. kolumu sokmaya başladım.. 1 kolumla semayı 1 kolumla gülşeni sikmeye başladım 1 ayağımla haticeyi sikerkende 1 ayağımla gönülü sikiyordum. kolla bacakla bi güzel siktim orospularımı bursa daki sex maceram böyle gitmişti 4ünü birden sikmiştim harika grup seks di

Bu yazı sexsex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

