ofiste sex

sex

Gazeteden iş ilanlarına bakıyordum. Bi şirkette ofisboy arıyorlarmış. hemen aradm görüşmeye çağırdılar. heyecanla işyerine gittim.. içeri çağırdılar, ofise girdiğimde 1.75 boylarında sarışın hoş bir hatun vardı. adı Sanem miş. sanem tam orospu tipli bi karıydı.. oranın işten alma sorumlusuymuş. dedim bu işe cok ihtiyacım var sanem hanım lütfen beni alın.. Seni alırım alışım kuvvetlidir ama bakalım sen verebilcenmi dedi. hönkk dedim kaldım öyle kaL geLdi yarrakda direk gibi oldu a.k.. Dedi sik beni erkeğim sik beni iyi sikersen seni alırım işe.. ben dururmuyum hemen yumuldum dudaklarına yaladım heryerini sanemin. dar delikli orospum kücük fahişem benim ananı bile sikerim senin dedim. eteğini yırttım başladım amına girmeye oğhhh ağhh deli gibi sikiyordum orospum sanemi.. karı zevkden ölüyordu dudaklarını ısırıyordu. sarışın orospum benim bu bizim en güzel sex maceramız olcak. dünyadaki en güzel sex hikaye si bizim olcak fahişem benim diyordum. göt deliğini güzelce yaladım. boklarını felan temizledim dilimle sonra başladım götünden sikmeye. karı cıldırıyordu cıglıklar atıyordu. iyice gaza geldim kafasını yumruklamaya başladım. sonra göğüslerini ısırdım parçaladım suratınada boşaldım zevkten öldüm. orospum beni işe aldı. hergün 4 posta sikiyorum tatlı şefim sanemi.. dar delikli sanemin amcığını bollaştırdım.. Saolsun böyle iyi bir şefim var.  hem para kazandırıyor hem am , göt veriyor beni mutlu ediyor.

Bu yazı sexsex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

