Ermeni kızını teselli ettim

Rehberlik yaptığım zamanların birinde 200 kişilik bir kafileyle yat turuna çıkmıştım. Köpek gibi yabancı dilim vardı ama dil dile değmeden öğrenilen dilin ben amına koyim diyordum. Abazaydım. Rehberliği sırf turistleri dikizlemek için yapıyordum. Akşam eve dönünce hepsini düşünüp at koşturuyordum. En büyük hayalim turist sikmekti. Herkes anlatıyordu yok rus yok alman amına döşedim götünü parçaladım. Bi bana mı denk gelmiyordu bunlar? 200 kişilik kafileyle yat turu dönüşü yorgun argın lojmanıma dönüyordum. Döndüğümde evin önünde bir kalabalık vardı. Cenaze var sandım. Üst katımda kalan orospu ermeni rehber Kadarine hüngür hüngür ağlıyordu. Çevresinde komşular. 2-3 muhabbetim olan hatun beni görür görmez sarıldı. Omzumda kazım kazım diye ağlamaya başladı. Vapurdan dolu olan tankımın aldığı uyarılarla toplanan kan ve sertleşen kamaşullahımla beraber hatun irkildi. Bu sefer daha sıkı sarılmaya başladı. Hoşuna gitmişti anlaşılan. Ancak sert kayaya çarpmıştı. Komşuları gönderdim. Gel bana bi kahve iç dedim. Rahatlarsın. Eve gittim. Evde 2 tane bardak vardı. 1inde kahve kola içiyordum. Diğerinde de at koşturduktan sonra fışkıran hayat sıvını biriktiriyordum. O bardağı çaktırmadan yıkadım ermeni kaltağına o layıktır diye kahvesini ona koydum. Üstünde sadece bir askılı vardı. Sütyeni yoktu. Ev haliyle kötü bi olay yaşamıştı. Ama ben anlatması için acele etmiyordum. Meme uçları sütyen olmadığından ortadaydı. Ağzıma girecekti sanki. Benim kalafat kalktı bi kere inmiyordu. Bi kere hissetti diye rahat rahat geziyordum. Ağlayarak olayı anlatmaya başladı. 2 tane şerefsiz kürt kız içerdeyken zorla kapısını açmaya çalışmışlar. Tecavüz edeceklermiş. Herkese veren orospu Kadarine onlara vermemek için direnmiş. Kapının arkasına koltuğu falan çekmiş. Bana koltuk derken aklımda koltuğun üstünde hatunla sikişiyordum. Bana pencereden bağırdım diyor pencereden sarkıtıp sikiyorum. Telefona sarıldım diyor telefonu amına sokup çaldırıp titretiyorum. Aklımda fantaziler dönerken tekrar sarıldı. Bu sefer meme uçları resmen gömleğimi delecekti. Ağlarken birden ben artık tek başıma yukarda kalamam gibi laflar etmeye başladı. Ben tam bugün burda benle kal diecekken gece bende kalır mısın dedi. Taşşaklarım sikimin altında trampet çalıyordu resmen. Gece oldu ben salonda yatmak için çekyatı açarken bana napıyorsun dedi. Benimle uyuyacaksın yoksa uyuyamam. Açık açık dedim. Bak Kadarine günlerdir sikim havada geziyorum. Abazalıktan kırılacam. Sen de daş gibi hatunsun. Senle aynı yatağa girersem. Affetmem amı götü parçalarım. Ağlatırım seni. Beni sabaha kadar köpekler gibi sikebilir misin? dedi. Seni sabaha kadar deil günler boyu fil gibi sikerim. O zaman parçala beni erkeğim der demez açtığım çekyatın üstüne orospuyu fırlatıp bi saldırdım. Her tarafını yaladım kevaşenin. Tshirtünü yırttım kocaman memelerini ağzıma sığdırmaya çalıştım. Kamaşullah artık çıkar beni dışarı diye bağırıyordu. Çıkardım cart diye verdim ağzına. Aç gibi yalıyordu dibine kadar içeri alıyordu. Taşşaklarımı bile aldı bi an beni ağzından içeri alacak sandım. Yatırdım kıpırdama dediğim ağzını sikiyordum. Boğazına boğazına gırtlağına gırtlağına sokuyodum kevaşenin. Ağzına boşaldım birden taştı içinde boğuluyordu. Çevirip amını parmaklamaya yalamaya başladım. Bi yandan da götünü de aralıyordum. Sikim yeniden kalkar kalkmaz götüne daldırdım. Bağırdı. Ağzının üstünü kapattım bağırma lan dedim. Sen kaşındın. O daracık götünde gidip gelirken ateş gibi sıcaklığı hissediyordum. Götünden çıkarıp amına daldırdım. Ordan çıkarıp amına. Bir oh bir ah dedirtiyordum kaltağa. En sonunda doggye yatırıp kollarından tuttup. Kürek çeker gibi kendime çeke çeke taramalıya bağladım. Çat çat çat vuruyordum. Taşşaklarım kendi başına basit harmonik hareket yapıyordu. Korunuyor musun lan dedim. Yok dedi. Ama boşal içime. Yarın ilk gün hapımı alırım dedi. Der demez amının içine fışkırttım hayat sıvısını. Götürdüm duşa. Temizledim. O da beni temizledi. Bi posta da orda kaydım. En son beraber uyuduk. Ertesi gün o 2 kürt çakal geldi. Bağladım onları bahçedeki ağaca. Bizim itlere siktirdim. Öldü iki pezevenk de. Yaz bitene kadar Kadarine’e döşemeye devam ettim. Arada bi kaç turiste daha çaktım. Onları da sonra yazarım aq.

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

