ankarali sevda

Teyzemin yanina ankaraya tatile gitmistim. Kugulu park diye bir yerde oturmus kuglara cekirdek çem çerez veriyordum. karsimda Kugu kadar guzel dar kukulu bi hatun gördüm, dalga hemen dikildi. onun o daracık kukusuna girmek istiyordum. Hemen yanina gittim; Cok tatlisin adin ne senin güzellik? dedim. Sevda dedi. Sevda gel senle bir sevda ya$ayalim. bana ankarayi gezdir Ben bilmiyorum pek buralari dedim.. Beni ata kuleye götürdü. önce atakulenin restoranında yemek yedik. sonra en üst kata cıktık. saat gec olmustu yavas yavas insanlar asagi indi. biz ikimiz kaldik sadece kulede.. iyice azmistim elbiselerini cıkardım ve gögüslerini yalamaya basladim.. ohh ne guzel memeleri vardi kocaman emiyordum ısırıyordum meme uclarını. sonra benim yarragımı yalamaya başladı orospum sevda.. em kahpem em o güzel ağzınla somur yarrağımı amını sktim kahpesi dikiyordum.. deli gibi emiyordu yarragımı bitirmişti beni… domalttım sevdayi daracık götüne sokmak icin hamle yaptım ama cok dardı girmiyordum.. bi balgam attım göt deliğine sonra iteledim iteledimmmmm yavaşca girdi icine kafası.. dibine kadar köklemeye başladım zevkten öldü kahpem gir cık gir cık göt deliğinden kanlar geliyorduu ağğhh erkegim parcala götümü  sik beni diyordu… deli gibi siktim orospumu 3 posta. sonra kızdım kuleden aşağı attım fahişeyi.. bi baktım güvenlik geliyor üzerime doğru. kızdım onuda bi güzel domaltıp götünden siktim.. 3 senedir güvenlikle birlikte ilişkimiz var. her ankaraya gittigimde götünden sikiyorum tatli fahişemi..

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

