anal seks

hiç göt sikmemiştim. göt sikmek en büyük hayalimdi.. Hergün yatağıma yatıp göt sikeceğim günü hayal ediyordum.. komşumuz hayriye abla vardı, bazen bize gelirdi cocugunuz felan emzirirdi. o güzelim göğüsleri ve kocaman götü beni bitirirdi… Deli olurdum.. onu sikmek icin herşeyi yapardım.. aklımdan hic cikmiyordu. onu sikmek icin ölüyordum… Birgün anne babam evde yokken hayriye  abla bize geldi. dedim annem yok. olsun beklerim ben içeride dedi. tamam dedim. Bana fırsat doğmuştu odama geçtim odanın kapı deliğinden onu dikizliyordum.. off ne güzel götü vardı ya tam yalanmalık icine girilmelik… baktım üstündekini cıkardı askılı body ile kaldı.. bana seslendiii gel diye.. hemen cıktım odadan ama dalga kalkmış onu gördü. dedi bu ne böyle kocaman.. valla dedim hayriye abla işte görünce seni felan.. hahahayy dedi güldü. gel bakiym yaklaş dedi bi hışımla şortumu cıkarıp ağzına alıverdi dalgamı oğhhh ne güzel emiyordu yarrağımı hayriyee. em orospum em diyordum gırtlağına köklüyordum.. gulk gulkk ses geliyordu ben ağzında gidip gelirken..  sonra südyenini cikardi göğüsleri cıktı meydana emmeye başladım haywanlar gibi yaladım yuttum. dedim hayriye götünü sikmek istiyorum karıcım ne olur o dar deliğini sikeyim. tamam dedi domaLdı offf şahane bi görüntüydü karpuz gibiydi kavun gibiydi valla dünyanın en güzel şeyiydi götüü yaladım yuttum bi güzel girmeye başladım icine cıldırıyordu inliyordu hayriye.. ağhh dedim seni o güzel götünden sikmek dunyanın en güzel şeyi.. içine boşaldım bi güzelce.. sonra dedi beni amımdan sik ne olur. tamam dedim başladım onu amcığından sikmeye .. git gel git gel bide amına boşaldım zevkten öldüm öpüştük felan beraber uyuduk harika bi gündü.. artık arada bi hayriyeyi aşkımı sikiyorum.. bol sikişler ezik kölelerim :D

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

