istanbul sex

Askerden sonra istanbula gitmiştim. Askerde sex yapamıyorduk tabii.. Ee Malum abazalık. Direk Asker arkadaşım velinin yanına vardık bizde. Veli PEzevenk lik yapıyordu yani kadın pazarlıyordu.  Beni derya adında bir telekız ile tanıştırdı. derya nın göğüsleri minik, kalcaları diri ve yuvarlaktı.. mavi gözlü deryamın sapsarı saçları vardı. Derya beni tuvalete çağırdı tuvalette sex yapıcaktık.. penisimi ağzına aldı deli gibi emiyordu. gırtlağına köklüyordum fahişemin oğhh derya em yarrağımı em sevgilim cok güzel emiyorsun sikimi orospum benim diyordum. derya gırtlağına kadar alıyordu. en son dayanamadım ağzına boşaldım. yaladı yuttu hepsini. domalttım götünden bi güzel siktim istanbulda sex yapmanın keyfine varıyordum..  Sikişimizi bitirmiştik içeri girdik veli ve diğer kızlar birbirlerine sex hikayeleri anlatıyorlardı. Bende deryayla olan seks hikayemizi anlattım. çok etkilendiler. . Pezevenk kankam sayesinde sonrasında bir yönetmenle tanıştım ve oyuncu oldum. Sex oyunları mı gelecek yazımda anlatırım..

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

