Ev Sahibinin Kızı

Selam ben 21 yaşında atletik yapılı biriyim.Sizlerle paylaşmak istediğim anım bundan 7 sene evveldi. Ben bulunduğum ilin futbol takımındaydım yaşıma rağmen biraz daha olgun gösteriyordum,bizim ev yukarısında sahibi vardı ve onların bi kızı vardı.İnanın kız benim üç katım vardı.ismi kader idi, bu gözünü bana dikmiş beniö haberim yoktu.Bir akşam bizim bütün aile misafirliğe gitmişti tek […]

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Ev Sahibinin Kızı

  1. beşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021 dedi ki:

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

