Lezbiyen Sex Partnerim

Öncelikle herkese merhaba, ben internet üzerindeki lez partner sitelerinde kendime arkadaş bularak pekçok lezbiyen ilişki yaşamış genç bir kızım. Ayrıca lezhikayeler.blogspot.com sitesini çok beğeniyorum ve yazılan her hikayeyi büyük bir zevkle okuyorum. O yüzden hikayelerini paylaşan herkese teşekkür ederek hikayeme başlamak istiyorum.  23 yaşında esmer yeşil renk gözleri olan, olgun görünümlü 1.69 boy ve 52 kilo ağırlığında çekici bir kadınım.

Anlatacağım hikaye çalıştığım ofise doğru yola çıkmamla başladı. Daha önce hiç böyle birşey gelmemişti. İş yerime girmiştim oldukça güzel bir hava vardı güne güzel başlamıştım. Patronumuz olan 29 yaşındaki Sedat beyi çok beğeniyordum. Tüm kadınları tahrik edecek bir fiziğe ve karizmaya sahipti. Ofisteki tüm kızlar ona bayılıyordu. Fakat Sedat Bey hiç birimize tawiz wermiyordu.Daha sonralardan toplantı iş yemeği derken bizim sedat bey’le olan ilişkimiz arrttıı ee kendisi de bnde bekardımm.daha sonra masamdayken bni sedat bey odasına çağırdı.ben gerçekten birs ürkmüş birsda sevinmiştim.tüm gözlerde bendeydi(bayanların).sedat bey in kapısını çaldım ve içerim girdimm.bnde her zmnki gibi dekolteli giyinmiştim.üstümde straplez bir bluz.altımda dizin bayaa üstü bir etek altımda da ruqan ayakkabı saçlarım fönlü dağınık.odaya girdim.sedat bey otur dedi bana bnde koltuğa oturdum.daha sonra sedat bey bana bir dosya getirmemi söyledi bnde ayağı kalktım ve dosyayı diğer masanın üserinden alıp getirdim.bana kapıyı kitlee dedi bnde peki efendim dedimm sonra o kalemini düşürdüü.bana alırmısın dedi bnde tabi efendim dedimm.eğildim o gnde altımda etek haricinde hiçbirşey yok.altım komple gösüktü.aslında bu hoşşuma gitmişti.daha sonra ayağı kalktım ve kalkışım birlikte kendimi sedat beyin kucağında buldum birs şaşırmıştım titreeyordum kalkmaya yeltendimki sedat bey \’qüselim bnmle beyli konuşma \’ dedi artık kısmen bir şoktaydım.kafamı çevrdim çevirmemle dudaklarım sedat beyin dudaklarında.sedat beyün elleri göğüslerimdeydii.( 90 beden takıyorumm ).Daha sonra bnde kendimi kaptırdım tabii uzun süre ara wermeden öpüştükk.sonrasındaa staplezimi çıkardı vavv die ağırdı eteğimi sıyırdı bnde pantalonunu indirdimm birs emdimm ısırdımm daha sonra hadi bakalım işee toplan akşam seni 8 de alıcam dedii.hemn iş bitince eve koştum saat 6:30 du hasırlandımm we onun evindeydikk.dudaklarıma yapıştıı.birer viski içtik ymk yedikk ve baa dokunmaya başladıı bnde ona sonra ne olduğunu bilmiyorum yataktaydıkk.deliler gibi öpüşüyordukk.sonra bn emdikten sonraa soktuu çok inledimm sabah 5 e kdr sikti beni sonraa banyoya girdik birlikte duş aldık sonra çıktık ve birs daha sewiştik ve öle birlikte gsl bir gün geçirdikk.

Bu yazı sex hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

