Hatunu televizyondan yakaladim

Bende rutin sözlerle başlıyacam galiba ama gerçek şeyler ister inanın ister üfürmüş diyin.1.85 boyunda, esmer.29 yaşında delikanlıyım.tv proğramlarını izlerken müzik kanallarına takıla kaldım.alt yazıda telefonla mesaj atan insanların mesajlarını okudum ve inanmayarak bende sansımı denemek istedim çok geçmeden. cep telefonuma bir mesaj geldi,tanışmak istediğini söyledi. katşılıklı mesajlaşmalardan sonra nereli olduğunu sordum ve bana kayserili olduğunu söyledi. görevim münasbetiyle kayseride kalmıştım. kayseriyi iyi biliyordum. kayseriye gittim.buluşma günü gelip çatmıştı.hep beğenilmemekten korktunu söyleyen ayşeyi karşımda görünce şok oldum. aman allahım dedim. afetti kalçaları süperdi.neyse uzatmayım. ayşe çok vaktinin olmadığını çocuğunu emanet bıraktığını söyledi.hemen bir otele gidebilirmiyiz dedi ve ekledi yanıyorum lütfen bir an önce baş başa kalalım. tanıdık bir otel vardı hemen gittik duş aldıktan sonra birbirimize hem saldırıp hemde soyuyorduk. öpmediğimiz bir yer kalmamıştır birbirimizi. elimi neresine atsam titriyor. yanıyordu. çok geçmeden yarağımı ağzına aldı. çok büyükm olmadığını ama marifetine bakacağını söyledi. yalamak faslıda bittikten sonra üstüme geldi ve kocaman kalçalarını sikime sürterek sütüne oturdu. hiç bişey yapmamamı ve ona ayak uydurmamı istedi. öylede yaptım. üzerimde ata biner gibiydi adeta.çok geçmeden titreyerek boşaldığını anladım. sıra bendeydi hiç tadına bakmadım diyerek ağzına aldı benimkini ve doyasıya yaladı. tam zamanı gelmişti patlamanın. ağzının içine patladım. hiçbir damlasını ziyan etmeden yuttu. ikimizde sırt üstü uzandık. ve………..devamını
Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

