gorson kız

merhaba adım sahan bu hikaye tamamen gerçektir bir pastanenin imalatçısıyım ve bir garson ama ne garson ilk girdiyimde onunla fazla konuşmuyorduk daha sonra muhabbete basladık derken o bana 1 ay kadare sonrra skını itiraf etti bende sevmesemde kabul ettim ve aksamları tel le konuşuyor sabah işte konuşuyorz derken ben bir gün onu evime çağırdım yanlız yasadığın için sorun yoktu gel çay çorba derken film izledik sonra ben onu öptüm o da beni arık sabredemiyordumve hemen onu yalayarak soymaya basladım hiç karsı çıkmadı sonra ben soyundum ikimizde çıplaktık ve ben onun göğüslerini yalıyordum ve o tertemiz amını yalamaya başladım sonra yaramı azına verdim yalarken bende amını okşuyordum ve amına doğru yavaşça soktum bir an inledi sonra hızla soktum ve büyük çığlık attı arık bakire deyildi ve onun amna yakşalık 30 dak ka soktum sonra amını yalamaya basladım götünün ağzını kalçasını yalamadık yerini bırakmadım ve tekrar amına girdim ve içine boşalım hamile kaldı geçenlerde çoçuğumuzu aldırdı ben19 yaşındayım oda 25 yasında ama amı harika hala sikiyorum onu ve artık dikkati sikiyorum ve götüne sokuyorum

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

