Bayan Ariyorum

Bayan arıyorum diye internette araştırma yaparken bir lezbiyen partner sitesi ile karşılaştım. Başta aradığımı bulamayacağımı düşünsemde denemekten zarar gelmez diyerek üye oldum ve bayan arkadaşlardan mesajların gelmesi uzun sürmedi. Daha önce hiç lezbiyen ilişkiye girmemiştim. Tam anlamıyla bir lezbiyen olduğumda söylenemezdi. Ama kendime uygun güzel bir lez bayan arıyor ve aradığım kriterlerde bir partner bulmam durumunda bu tip bir ilişkiyi denemek istiyordum. Gelen onlarca mesaj arasından kendime uygun olarak gördüğüm hoş bir bayan ile mesajlaşmaya başladım. Sanırım aradığım bayan arkadaşı bulmuştum. Bir süre mesajlaştıktan sonra yeni partner’im ile buluşma kararı aldık. Heyecandan elim ayağım titriyordu. Ortaköyde bir cafe’de buluşup biraz sohbet ettik ve onun evine doğru yola koyulduk. Bayan arıyorum diyerekten çıktığım yolculuk aradığım bayan ile güzel bir evin yatak odasında son bulacaktı. Hikayemin devamını sizlerden gelen yorumların ardından anlatacağım..

Bu yazı Sex Hikayesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

