erkek kardeşim benı fena sikti

slm ben 45 yaşında dul bi bayanım eşim 15 sene önce vefat etti benimde 21 yaşında bi oğlum 22 yaşındada bi kızım var birlikte yaşıyoruz 24 yaşındada ahmet isimli bi erkek kardeşim var ahmet arasıra bizde kalırdı yine ahmet in bizde olduğu akşamlardan birinde oturmuş tv izliyorduk ahmet in üzerinde şort vardı şortundan önündeki kabarıklık belli oluyodu bi anda azmıştım dile kolay 15 senedir yarrak yemiyodum ama o kardeşimdi hemen toparlanıp kendime geldim bu olaydan bikaç gün sonra çocuklar evde yokken ahmet le ben vardım ahmet banyoya girdi bi süre sonra bana seslenerek ablacım sırtımı keselermisin diye banyoya gittim ve keselemeye başladım altında külot vardı ama kabarıklıktan belli oluyodu aleti külot ıslanınca hafiften görünmeye başladı siki bende keseleme bahanesine sikine kadar inip elimi sikine sürmeye başladım ahmet huylanıp kıpırdanmaya başladı bense niyetimi belli edercesine hala elimi sikine sürüyordum en sonunda ahmet bu kadarı yaterli abla deyip beni banyodan çıkardı bende salona geçip oturdum 10 dakika sonra o da gelip yanıma oturdu başladık muhabbete saçlarıyla oynamaya başladım yavaş yavaş o na sokularak elimi vücudunda gezdirmeye başladım aşağılara inip birden elimi şortundan içeri soktum hiç tepki vermedi belliki o da istiyordu sikiyle oynamaya başladım biyandanda öpüşmeye başladık ahmetin yarrağını şortun dışına çıkardım oynarken elimde kocaman olmuştu ufaklık hemen önünde diz çöküp 18lik yarrağı yalamaya başladım yarrak tadına 15 senedir hasrettim saxo çekerken bi yandanda soyunuyorduk ikimizde çırılçıplak kalmıştık ben ahmetin sikini yalarken o da benim memelerimi sıkıyordu bi süre sonra kanepeye ben oturdum o da bacak arama geçip amcığımı yalamaya başladı arada amcığımı parmaklıyor bense bu arada zevkten kuduruyordum amım iyice sulanmıştı hadi ahmet sik ablanı ablanın amını parçala diyordum ahmet ayağa kalkıp sikini amıma dayadı yavaş yavaş girmeye başladı hafiften acı hissetmeye başladım 15 senedir sikilmeyen daralmış gibiydi sanki bakire amcığı gibiydi ahmet bacaklarımı omzuna atıp gitgeli hızlandırmıştı sikini amıma sokarken öte tandanda göğüslerimi okşuyordu arada yarrağı amımdan çıkıyor bende 18 liği tuttuğum gibi elimle tekrar amıma sokuyordum ahmet amıma soktukça ben zevkten kuduruyordum inlemelerimiz birbirine karışıyordu bi süre sonra ahmeti kanepeye oturtum yüzüm ona dönük şekilde yarrağına oturdum ve üzerinde zıplamaya başladım ahmette ellerini kalçama koymuş kalçamı sıkıyor bazende götümün yanaklarını iki yana ayırıyordu ahmetin dudaklarına yapışıp öpmeye başladım dilini emiyordum daha sonra ahmetin başını memelerime dayayıp memelerimi yalattım ahmet sikini amımdan çıkarmadan beni kucaklayıp kanepeden kalktı ve halının üzerine sırtüstü yatırdı beni misyoner pozisyonunda sikmeye başladı 10 dakika daha siktikten sonra sikini memelerimin arasına sokup 31 çekmeye başladı boşalacağını anlayınca sikinin kafasını ağzıma sokup boşaldı ilk defa dölün tadını alıyordum garip bi tadı olmasına rağmen hoşuma gitmişti halının üzerine yanyana uzanıp birer sigara yaktık saol ahmet ablanın 15 yıllık yarrak hasretini bitirdin dedim o da ablacım daha önce söyleseydin seni bu yarraktan mahrum bırakırmıydım dedi ilk defa döl yutmam gibi daha önce hiç götten sikilmemiştim ahmete beni götten sikip sikemeyeceğini sordum ahmette sen istersinde ben yapmazmıyım abla dedi sen şu küçük ahmeti kaldır yeter dedi ben hemen yapıştım yarrağa ağzımın içinde sertleşip kocaman oldu siki elimle 31 çektirmeye başladım yarrak 18 cm lik halini alınca ahmet bana hadi tatlım domal bakalım şu kestaneyi göreyim dedi dediğini yapıp köpek gibi 4 ayak pozisyonuna geçtim ahmette arkama geçip biraz amımı birazda göt deliğimi yalamaya başladı biyandanda göt deliğime tükürüp parmaklıyordu ben azmış durumda bırak parmaklamayı yarrağını sok deyince acele yok ablacım alıştırma yapıyorum canının yanmaması için dedi ben azgın şekilde bırak alıştırmayı sok şunu dedim ahmetin sikini dayamasıyla köküne kadar girmesi bir oldu sanki biri kolunu sokmuştu bana canım öyle yanmıştı ahmet pompalamaya devam etti bi süre sonra acı yerini zevke bıraktı 15 dakika boyunca ahmet beni götümden sikti ve büyük bi sarsıntıyla göt deliğimden içeri boşaldı içime akan dölünün sıcaklığını hissedebiliyordum o gün 3 posta daha sikti beni daha sonraki günlerde eve başka arkadaşlarını getirip onlarlada sikiştirdi beni son 1 yılda 10 yıllık evlilik hayatımda sikişmediğim kadar çok sayıda erkekle sikiştim hepside ahmetin yaşlarında idi başka bi zaman oğlumla kardeşimin birlikte beni nasıl siktiğinide anlatıcam

3 comments

  1. beşyüzotuzbeş9782021

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  2. sexbeşyüzotuzbeş9782021

    sexselam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

  3. anmet çimen

    böle terbiyesizlik olamz 10 yılda kişmediği kadar kişmiş amık amınada vibraöötr soktularmı fahişe öbür dünyada halin harap

Bir Cevap Yazın

