Market Kasiyerinin Sex Hikayesini Oku

Birkaç senedir, okuldan kalan vakitlerimde ve yaz tatillerinde bir markette kasiyer olarak çalışıyorum. Üniversiteyi şehir dışında okuduğum için masrafım çok oluyor. Çok fazla bir şey kazanmasam da en azından harçlığımı çıkarıyorum. Ayrıca tatillerimi ailemle birlikte geçirmem de gerekmiyor. Bir kaç hafta kalıp çalışmam lazım diye dönüyorum tekrar üniversite şehrime.

Aslında bir sebebi daha var çalışmamın. İç çamaşırlarına olan düşkünlüğüm. Ailem ve hatta arkadaşlarım bile bilmiyor ama öğrenci evimdeki dolabım renk renk dantelli sütyenler, saten külotlar, jartiyerler ve file çoraplarla dolu. Dışarıdan bakıldığında öyle çok şık, bakımlı bir kız değilim. Tercihim rahat pantolonlar, bol ve dökümlü kazaklar ve spor ayakkabılardan yana. Hatta arkadaşlarım beni paspal buluyorlar. Şu sendeki vücut bizde olsa neler neler giyerdik diyorlar. Ama içimde bambaşka biriyim. Kimse gerçek beni tanımıyor.

Aslında bu renkli iç dünyamı hiçbir erkek arkadaşım da görmemişti. Tabi kısa bir süre öncesine kadar… İki hafta kadar önce çalıştığım markete yeni bir eleman aldılar. Adı Engin. O da benim gibi kasiyer olarak çalışıyor. Önceleri pek ilgilenmedim. Aslında hoş biri, hatta oldukça yakışıklı. Ama o kadar sessiz sakin, içine kapanık ki ne kadar yakışıklı olduğunu fark edemiyor insan ilk başta. Neyse ki benim fark etmem fazla uzun sürmedi. O geldikten birkaç gün sonra bir akşam, marketi müşterilere kapatmış, son hesaplarımızı yapıyorduk. Ben dalgın dalgın bozuk paraları sayıyordum. O sırada Engin yanıma geldi ve bana işle ilgili bir şeyler sordu. Hesabı karıştırdığım için sinirlenmiştim. Soğuk bir sesle cevapladım sorduğu soruları ve tekrar saymaya başladım. Birkaç dakika sonra tekrar yanıma geldi ve bana ne kadar güzel olduğunun farkında mısın dedi. Hesabı tekrar karıştırmasına sinirlenip öfkeyle başımı kaldırmıştım ki o erkeksi, pırıl pırıl parlayan siyah gözleriyle karşılaştım. Etkilenmiştim. Marketin turuncu mavi komik üniformasının altında diri atletik bir vücudu vardı. Onu o zamana kadar neden fark edemediğime şaşırdım kendi kendime. Sonra kendi görünüşümü düşündüm bir an. O komik üniforma benim de üzerimdeydi. Uzun sarı saçlarımı başımın üzerinde sıkıca toplamıştım. Çirkin görünüyor olmalıydım. O gün hangi iç çamaşırlarımı giydiğimi düşündüm, pembe saten üzerine beyaz incecik danteller… ve o anda karar verdim, artık birisi onları görmeliydi.

Marketin arkasında henüz açılmamış kolileri koyduğumuz büyükçe bir depo vardı. Bu saatte kimse oraya girmezdi. Etrafa bakındım, kalan birkaç eleman da kendi işlerine dalmıştı. Benimle gel sana bir şey göstereceğim dedim Engin’e. Tamam dedi. Ben önde o arkada depoya girdik. Kolilerin arkasında ufak bir boşluk vardı. O tarafa doğru yöneldim. Ona yerde duran kolilerden birinin üzerine oturmasını söyledim. Önce saçlarımdaki tokayı sıyırıp attım. Uzun sarı saçlarım omuzlarımı örtüyordu şimdi. Sonra ayakkabılarımı çıkardım. Bir yandan üniformamın düğmelerini çözerken gözlerimi gözlerinden ayırmıyordum. O ise büyük bir tutkuyla beni izliyordu. Yavaş yavaş hepsini çıkardım. Artık üzerimde sadece iç çamaşırlarım kalmıştı. Beyaz pırıl pırıl tenimi, dolgun kalçalarımı hayranlıkla seyretti bir süre. Muhteşem görünüyorsun dedi. Sonra beni belimden kavrayıp kendine çekti ve göğüslerimi, kalçalarımı okşamaya başladı incecik saten çamaşırlarımın üstünden. O beni gerçekten gören ilk kişiydi ve beni ilk seven de o olmalıydı. Kolilerin arasındaki o ufacık boşlukta tamamen onun oldum. Şimdi her akşam başka bir çamaşır giyiyorum ve bütün gün Engin’in beni nasıl sevip okşayacağını hayal ediyorum. Bulabildiğimiz her fırsatta depoda buluşuyor ve birlikte tutkunun doruklarına ulaşıyoruz.

Bir yorum

  1. beşyüzotuzbeş9782021

    selam bayanlar hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am got yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart azgin_zafer21@hotmail.com 05359782021

Bir Cevap Yazın

